تبلیغات
دانلد رایگان فیلم

دانلد رایگان فیلم

Kabadayi

جمعه 6 اردیبهشت 1387

لوطی
Kabadayi


کارگردان: عمر وارگی. فیلمنامه: یاووز تورگول. موسیقی: بنجامین واکن بلادی. مدیر فیلمبرداری: فرنس پاپ. تدوین: ‏بولنت تاشار. طراح صحنه: تولونای تورکوز. بازیگران: شنر شن[علی عثمان]، کنعان ایمیرزالی اوغلو[دوران]، ‏اسماعیل حاجی اوغلو[مراد]، آصلی تاندوغو[کاراجا]، راسیم ئوزتکین[سرمه لی]، سلیمان توران[جمیل]، روحی ‏ساری[سلیم حرامزاده]، رانا جابّار[حاجو]، کمال اینجی[بیتو]، دورسون علی ساری اوغلو[تورهان]. 150 و 141 ‏دقیقه. محصول 2007 ترکیه. ‏
در برابر افراد زورگو بسیار بی رحم و خشن و در برابر ضعفا و پناه جویان متواضع و دست و دل باز. او سال هاست ‏که سلاح را کناری گذاشته و زندگی تنها و ساکنی را می گذراند. تحت تاثیر نصایح پدرش مال و مکنت خویش را در ‏میان فقرا تقسیم کرده و درآمد خود از باشگاه وزرشی اش را نیز صرف اطعام مساکین کرده است. تنها نزدیکان وی ‏جمیل، ملی پوش سابق، دستیار وفادارش در اداره زمین فوتبال باشگاه، اتیه مستخدم خانگی اش و لوطی ها و هم سلولی ‏های سابق اش حاجو، بیتو، تورهان، حسن، طلعت و باتتال هستند که به شکل هفتگی گرد هم جمع می شوند. تا اینکه یک ‏روز خبری از محبوب پیشین خود عفت که سال هاست رد وی را گم کرده، دریافت می کند. اما عفت در بستر مرگ ‏است و به علی عثمان می گوید که از ثمره عشق شان پسری به نام مراد به وجود آمده است. پسری که تا آن لحظه از ‏هویت پدر خبر ندارد و پدر نیز از وجود فرزند...‏
علی عثمان که از دریافت این خبر شوکه شده، نزد مراد می رود تا از وی بخواهد به دیدار مادرش برود. مراد که به ‏همراه معشوقش کاراجا در یک کلوب کار می کند، برخورد نامناسبی با پدرش کرده و از رفتن به نزد مادر رو به مرگ ‏خود نیز سر باز می زند. مراد نیز مشکلات خود را دارد، از جمله مزاحمت های دوران- معشوق پیشین کاراجا و یک ‏آدمکش مافیایی روانی- که برای به دست آوردن کاراجا برای کارفرمای آن دو دردسر ایجاد می کند. دوران که تصمیم ‏گرفته به هر قیمت، کاراجا را به دست آورد به همراه ایادی اش به کلوب حمله کرده و صاحب آنجا را به قتل می رساند. ‏گلوله ای نیز که به قصد کشتن مراد به سوی وی شلیک کرده، به پهلوی کاراجا اصابت می کند. آدم های دوران در ‏بیمارستان به سراغ مراد رفته و او را تهدید می کنند. مراد نیز که هیچ کسی را ندارد ناچار از پدر تازه یافته خویش ‏کمک می خواهد. علی عثمان به همراه دوستانش به بیمارستان رفته و پس از درک وخامت اوضاع، مراد و کاراجا را ‏از انجا فراری داده و در خانه ای امن مستقر می کند. دوران به سراغ دوستان علی عثمان رفته و با تهدید به نابودی ‏کسب و کار و از میان بردن خانواده هایشان، نشانی مخفیگاه آنها را می یابد. ‏
اما در آخرین لحظه، این سه نفر موفق به فرار می شوند. علی عثمان که از وجود نوار ویدیویی قتل مدیر کلوب و ‏خبرچینی دوران برای پلیس مطلع شده، به سراغ پدرخوانده او و بزرگ مافیا می رود. اما دوران پیش دستی کرده و بعد ‏از قتل پدرخوانده و رفتن کاراجا به نزد وی با هدف پیشگیری از کشته شدن مراد و پدرش، مراد را برای رویارویی ‏آخر دعوت می کند. پیشنهاد دوران به مراد بازی رولت روسی است، اما بازی با رسیدن علی عثمان به شکلی دیگر تمام ‏می شود....‏

چرا باید دید؟
عمر وارگی متولد 1953 استانبول است.در 1976 از دانشگاه فنی خاورمیانه در رشته فیزیک فارغ التحصیل و از ‏‏1974 با دستیاری شریف گورن و یلماز گونی در فیلم اضطراب وارد سینما شده است. وی تا 1977 در دیگر فیلم های ‏گورن به نام های زلزله، راننده تاکسی و رودخانه دستیاری کرده و سپس به ساخت فیلم های تبلیغاتی رو آورد. در ‏‏1982 با شریک شدن در شرکت ‏Filma Cass‏ به همراه همسرش مینه وارگی شروع به تهیه کنندگی[روزی که کسوف ‏شد، آمریکایی، راهزن، او هم مرا دوست دارد] کرد. در 1998 اولین فیلم بلند خود به نام همه چیز روبراه خواهد شد را ‏با شرکت کمدین محبوب ترکیه جم یلماز کارگردانی کرد. فیلم از نظر تجاری بسیار موفق بود، اما وارگی دومین فیلمش ‏را 5 سال بعد به نام کارگاه ساختمانی ساخت. کارگاه ساختمانی نیز به دلیل بدعت های روایی و طنز سیاهش توانست ‏نظر تماشاگران و منتقدان را جلب کند، اما وارگی که از 1996 با تهیه فیلم راهزن و موفقیت تجاری آن[پر فروش ترین ‏فیلم تاریخ سینمای ترکیه تا آن زمان] کار تولید را پیگیرانه دنبال می کرد، بعد از نوشتن، تهیه و کارگردانی کارگاه ‏ساختمانی بار دیگر به سراغ یاووز تورگول نویسنده و کارگردان راهزن رفت و در سال 2005 موفق شد تا فیلم زخم ‏قلب را با وی و شنر شن-بازیگر اصلی راهزن- تولید کند. لوطی یا به قول خودمانی ها داش مشتی و جوانمرد سومین ‏حاصل این همکاری و سومین فیلم بلند وارگی است. تورگول که با فیلمنامه نویسی وارد سینما شده، این بار صندلی ‏کارگردانی را به عمر وارگی سپرده، اما حاصل کار مهر سینمای او را بر خود دارد، هر چند به گفته خود تورگول ‏فیلمنامه را فقط با نیت کارگردانی وارگی نوشته است. فیلم همچون کارهای قبلی تورگول به جدال میان کهنه و نو می ‏پردازد و روابط پدران و پسران را نشانه می رود و سعی در آشتی این دو نسل را دارد. لوطی که در طول ماه اول ‏نمایش خود موفق شده بیش از 1 میلیون نفر را به سالن های سینما بکشاند و رکوردی تازه خلق کند، برای بسیاری از ‏دوستداران سینمای ترکیه یک محصول پر خرج و آشناست. داستان پیچیده اش برای خیلی ها قابل حدس است و کلیشه ‏ای، اما پرداخت وارگی و دیالوگ هایی که تورگول متخصص نوشتن آنهاست و بازی حیرت انگیز بزرگ ترین بازیگر ‏سینمای ترکیه-شنر شن- ارزش رویارویی مجدد با کلیشه ها را حتماً دارد. لوطی به عنوان فیلمی که عوامل جلو پشت ‏دوربین آن از میان برجستگان چند نسل سینماگر ترکیه تشکیل شده، فیلمی کم نظیر است. تهیه مقدمات تولید آن یک سال ‏به طول انجامیده و اکثر صحنه های فیلم با دو دوربین فیلمبرداری شده است. تعدد لوکیشن ها و هنرورها و انجام ‏کارهای صوتی آن در انگلستان و ساخت موسیقی آن توسط آهنگسازی غیر بومی نیز بر غنای تکنیکی آن افزوده است. ‏لوطی یک پیروزی بزرگ برای سینمای مردم پسند است و این که هنوز می توان قصه های کهنه را با ته رنگی از ‏پیرنگ های تازه[مانند بیماری فراموشی علی عثمان که همچون قهرمان فیلم یادگاری کریستوفر نولان با گرفتن عکس ‏از پیرامونیان، سعی در غلبه بر آن دارد] باز هم روایت کرد. مگر نه این که عشق پیچ اصلی این قصه است و از هر ‏زبان که بشنوی نامکرر!‏
ژانر: اکشن، جنایی، درام. ‏


 

برای دانلود فیلم به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Life of Birds

جمعه 6 اردیبهشت 1387

زندگی پرندگان
The Life of Birds

مستند ده قسمتی "زندگی پرندگان"
محصول BBC

برای دانلود مستند به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Interview

جمعه 6 اردیبهشت 1387

مصاحبه
Interview


کارگردان: استیو بوسمی. فیلمنامه: تیودور هولمن، استیو بوسمی، دیوید اسکچتر. مدیر فیلمبرداری: تامس کیست. تدوین: ‏کیت ویلیامز. طراح صحنه: لورن ویکز. بازیگران: سیه نا میلر[کاتیا]، استیو بوسمی[پی یر پده رس]، مایکل ‏بوسمی[رابرت پده رس]، تارا الدرس[مگی]، مالی گریفیث[پیشخدمت]. 84 دقیقه. محصول 2007 آمریکا. نامزد جایزه ‏بهترین بازیگر زن از مراسم روحیه مستقل، نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از انجمن منتقدان فیلم لندن.‏
پی یر خبرنگار جنگی، با اعصاب خردکن ترین پیشنهاد کاری از سوی سردبیر عصابی اش روبرو می شود. او باید ‏رپرتاژ و مصاحبه ای با یکی ازستارگان سریال های آبکی تلویزیون به نام کاتیا انجام دهد.او نه فقط در مورد کاتیا هیچ ‏نوع اطلاعاتی ندارد، بلکه نسبت به دنیای ستارگانی چون او نیز بی اطلاع است. پس از ملاقات اول این دو نفر در یک ‏رستوران، مشخص می شود که هیچ کدام قادر به تحمل دیگری نیست. اما زمانی که از رستوران خارج می شوند، ‏اتومبیل کاتیا با پی یر تصادف کرده و آن دو مجبور می شوند تمام شب را در آپارتمان کاتیا بگذرانند. شبی که در پایان ‏آن چیزی فراتر از انتظارشان نهفته است....‏

چرا باید دید؟
استیو بوسمی متولد 1957 بروکلین بازیگر ایتالیایی/ایرلندی-آمریکایی تبار از نیمه دهه 1980 وارد دنیای نمایش شد، ‏اما یک دهه بعد با فیلم های سگدانی و لبوفسکی کبیر به عنوان بازیگر با استعداد نقش های مکمل شناخته شد. وقتی به ‏گفته خودش صاحب تجربه ای قابل اطمینان شد، از مقابل دوربین به پشت دوربین سفر کرد و اولین فیلمش را در 1996 ‏به نام ‏Trees Lounge‏ ساخت. ‏Animal Factory‏ در سال 2000 او را به عنوان کارگردانی صاحب استعداد به ‏منتقدان قبولاند، اما سومین فیلم بلندش جیم تنها که با هزینه تنها 500 هزار دلار ساخته شده بود، نامزد جایزه داوران ‏جشنواره سندنس شد. با این فیلم بوسمی به عنوان فیلمسازی مستقل و قابل اعتنا در سرتاسر دنیا شناخته شد، اما مصاحبه ‏که دو سال پس از جیم تنها و ا شرکت خود او ساخته شده، فیلمی در اندازه های آثار پیشین او نیست. البته این بدین معنا ‏نیست که باید به راحتی از کنار آن گذشت. چون مصاحبه که بر اساس فیلمی از تئو وان گوگ[کارگردان هلندی که ‏توسط اسلام گرایان به قتل رسید] هر چند فیلمی به شدت متکی بر دیالوگ است و در مکان های محدود و بسته می ‏گذرد، اما واجد حرف هایی جدی است. یک درام روانشناختی درباره دو موجودی که اجباراً ساعت هایی را با هم می ‏گذرانند. اولی خبرنگاری است که همیشه کارهایی جدی انجام داده و دومی دختری است که همواره خواستار آن بوده که ‏جدی اش بگیرند!‏
مصاحبه تحمیلی فیلم در واقع حکم جلسه گفتار درمانی را برای هر دو طرف دارد. فیلمنامه به شکلی هوشمندانه بر ‏اساس دوئت های کلامی خلق شده و هر دو طرف از آغاز واقفند که وارد یک بازی شده اند. هر دو به نوبت در این ‏بازی برنده یا بازنده می شوند و بیننده را مهیای دیدن غافلگیری پایانی فیلم می کنند. با این حال تماشاگر حتی در میانه ‏کار لحظاتی شک می کند که آیا این دو در برابر هم نقش بازی می کنند یا به شکلی صمیمانه رفتارهای واقعی خود را ‏بروز می دهند. فیلم با کلیشه های خبرنگار خودخواه و دختر موطلایی احمق چندان سر و کاری ندارد، با یان حال عاری ‏از شیطنت نیز نیست. از بازی بوسمی حرفی نمی زنم، اما برای دیدن بازی حیرت انگیز سیه نا میلر که ستاره اش در ‏حال درخشیدن است، باید این درام قدرتمند را دید. درامی که قادر به تحمل سنگینی دیالوگ های پیچیده خود نیست!‏
ژانر: درام.


برای دانلود فیلم به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
شنبه 31 فروردین 1387

مجموعه تلویزیونی
?مرد هزار چهره?


کارگردان: مهران مدیری
تهیه کنندگان: مجید آقاگلیان و حمید آقاگلیان
سرپرست نویسندگان: پیمان قاسم خانی
نویسندگان: خشایار الوند / مهراب قاسم خانی / امیر مهدی ژوله
بازیگران: مهران مدیری / پرویز فلاحی پور / علیرضا خمسه / پژمان بازغی / رسول نجفیان / سیامک انصاری / رضا فیض نوروزی ? اکرم محمدی / اسماعیل سلطانیان / بهاره رهنما / سروش صحت / پرستو گلستانی / نادر سلیمانی / نصرا... رادش / غلامرضا نیکخواه / رامین پورایمان / فلامک جنیدی/ شقایق دهقان / الکا عبدالرزاقی / روشنک عجمیان / ساقی زینتی / سعید پیردوست / ساعد هدایتی / علی لک پوریان / غلام حسن تسعیری / محمدجواد عزتی / کورس کاشانی دوست / شایان احدی فر / شهین تسلیمی / پروین قائم مقامی / امیرحسین رستمی / حمید نیک نبرد / شادی احدی فر / اکبر قدمی / کیانوش گرامی / شهریار فخاری / شقایق رحیمی و ...

خلاصه داستان:
 اگر جای من بودین؟ اگر می خواستین خودتون رو ثابت کنین؟ اگر مجبور بودین جای آدمهای دیگر باشین ... چیزهایی که اصلا˝ به شما مربوط نیست ولی لذت بخش است...
وآدمهایی که شما رو بزرگ می کنند در حالیکه شما خودتون هستین... لذت بخش است ، نه؟
اگر جای من بودین...

برای دانلود فیلم به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Michael Clayton

پنجشنبه 8 فروردین 1387

مایکل کلایتون
Michael Clayton



نویسنده و کارگردان: تونی گیلروی. موسیقی: جیمز نیوتون هاوارد. مدیر فیلمبرداری: رابرت الزویت. تدوین: جان ‏گیلروی. طراح صحنه: کوین تامپسون. بازیگران: جورج کلونی[مایکل کلایتون]، تام ویلکینسون[آرتور ادنز]، تیلدا ‏سوینتون[کارن کراودر]، سیدنی پولاک[مارتی باخ]، مایکل اوکیف[بری گریسام]. 119 دقیقه. محصول 2007 آمریکا. ‏برنده جایزه بهترین بازیگر مرد/کلونی از انجمن منتقدان فیلم آمریکا، نامزد جایزه بهتریت بازیگر مرد، بهترین بازیگر ‏زن نقش مکمل/تیلدا سوینتون و بهترین فیلمنامه از مراسم ساتلایت، نامزد شیر طلایی جشنواره ونیز. ‏
مایکل کلایتون، دادیار جنایی سابق اینک وکیلی میانسال است که در یک شرکت حقوقی بزرگ در نیویورک به عنوان ‏کارچاق کن و حلال مشکلات کارمی کند. اما او خود در زندگی شغلی و شخصی اش مشکلاتی دارد که باید با آنها نیز ‏دست پنجه نرم کرد. زندگی خانوادگی اش به هم ریخته، برادرش که تحت سرپرستی وی قرار دارد مبلغی کلان بدهکار ‏شده، خودش معتاد به قمار است، سرنوشت شغلی اش نامشخص است و دیگر از حل کردن مشکلات دیگران خسته شده ‏است. آرتور ادنز، دوست و همکار قدیمی او هشت سال است روی پرونده ای مهم متعلق به فردی متشخص کار می ‏کند، اما هنوز نتوانسته نتیجه قابل توجهی بگیرد، و به همین جهت از کلایتون برای رفع مشکل دعوت می شود. کلایتون ‏موفق می شود تا مسائل مهمی در رابطه با پرونده کشف کند، اما زمانی که دوستش می میرد کلایتون خود را هدف ‏قدرت های پنهان می یابد...‏

چرا باید دید؟
تونی گیلروی متولد نیویورک و بزرگ شده همین شهر است. پدرش فرانک دی. گیلروی نمایشنامه نویس، فیلمنامه نویس ‏و کارگردان-برنده جایزه پولیتزر- بود. تونی ب خاطر نوشتن فیلمنامه هایی چون مخالف خوان[‏The Devil's ‎Advocate‏] و تیغ برنده/عامل موثر[‏The Cutting Edge‏] و امسال شاهد نمایش اولتیماتوم بورن با فیلمنامه وی ‏بودیم که برای اقتباس از کتاب لادلوم دستمزدی 2 میلیون دلاری گرفته بود. لازم به یادآوری است که هر دو قسمت قبلی ‏نیز توسط وی به فیلمنامه برگردانده شده بود. مایکل کلایتون اولین فیلم او در مقام کارگردان-همچنین فیلمنامه نویس- ‏است و هم اکنون در حال نوشتن فیلمنامه بعدی به نام فریب[‏Duplicity‏] است که قرار شده به کارگردانی وی در سال ‏‏2009 به نمایش در بیاید. ‏
اما سخن بر سر فیلم فعلی اوست که سه نام بزرگ در کنار وی[پشت و جلوی دوربین] قرار دارند: پولاک، کلونی و ‏سادربرگ. مایکل کلایتون در یک کلام قصه مردی تنهاست که در مواجهه با موقعیتی سخت و بغرنج سرانجام توان و ‏شهامت آن را می یابد که خود واقعی اش را بازیابد. فیلم شرح تغییر و تحولات روحی همین شخصیت است، کسی که در ‏ابتدا هنگام رویایی با ادنز او را افسانه می خواند، در حالی خود ادنز به مجرم بون خویش معترف است. اما در پایان در ‏برابر فساد درون شرکتی که به گفته خودش غذای او را تامین می کند، می ایستد. مایکل کلایتون صاحب دو تا از ‏بهترین سکانس های افتتاحیه و اختتامیه ای است که در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم. سکانس افتتاحیه از نظر روایت ‏چیز تازه و فوق العاده ای ندارد، اما در رساندن پیام و القای هال و هوای آن به شدت موفق است. اینکه حتی شرکت های ‏عظیم چند ملیتی نیز در نهایت توسط انسان ها اداره می شوند و همین انسان ها خواه ناخواه در درون خود احساسات ‏متناقضی چون گناه و ترحم را یدک می کشند و گاه آنها را به قیمت سود شرکت سرکوب می کنند. سوال فیلم و فیلمساز ‏نیز همین است: به چه قیمت؟ و این احساسات را تا چه زمانی می شود سرکوب کرد؟ اگر بدانید که با اجرای تصمیم های ‏گرفته شده توسط شما و در ازای پول هنگفتی که نصیب موسسه شما می شود، انسان های بیگناه بسیاری از میان می ‏روند تا کی می توانید به احساست خود پشت کنید؟
این اتفاق ابتدا برای ادنز می افتد و سپس گریبان گیر مایکل می شود. ادنز از این که شرکت زراعی ‏U/North‏ سود ‏کلانی به قیمت مسموم کردن انسان های معصوم به دست آورده و باید از این شرکت دفاع کند، ناراضی است و سپس ‏کنترل اعصاب خود را از کف می دهد. شرکت نیز برای ماستمالی کردن افتضاح وی از کلایتون می خواهد تا پرونده ‏را به دست بگیرد. اما کلایتون نیز به گونه ای دیگر اسیر وجدان خود شده و کاری که از نظر مدیران شرکت غلط است ‏انجام می دهد. [صحنه رویارویی کلایتون پس از نجات از یک سوء قصد-انفجار اتومبیل- با کارن کراودر و بر ملا ‏کردن شواهدی دال بر خلافکاری و فساد، سپس پیشنهاد حق السکوت از طرف کارن و ضبط این گفت و گو توسط ‏مایکل تا موجبات دستگیری رشوه دهنده را فراهم کند].‏
مایکل کلایتون فیلمی 25 میلیون دلاری که به رغم حال و هوای کم و بیش مشابهش با فیلم موسسه حقوقی[سیدنی ‏پولاک] توانسته در اکران آمریکا نزدیک به 40 میلیون دلار درآمد کسب کند. یک محصول آبرومند که برای تماشاگر ‏آمریکایی[به دلیل حضور گسترده موسسه های حقوقی در کشورش] یک فیلم اجتماعی هشدار دهنده و ستایش گر وجدان ‏و اخلاق فردی و گروهی است. مایکل کلایتون هر چند با الهام از ماجرایی دهه هفتادی[شکایت علیه جنرال موتورز] ‏ساخته شده و به شدت یادآور فیلم های همین دهه مانند همه مردان رئیس جمهور، سه روز کندور و کلوت است، اما می ‏شود آن را در رده تریلرهای سیاسی پس از جنگ عراق قرار داده که نگاه هایی منتقدانه از دل سیستم سرمایه داری به ‏آن دارند. با این حال اگر به عنوان یک عاشق فیلم های مبارزه یک مرد تنها با سیستمی فاسد هستید، باز هم آن را از ‏دست ندهید. دوستداران جورج کلونی نیز دلیل خاص خودشان را دارند. چون وی با این فیلم بار دیگر قدرت خود را در ‏ایفای نقش های پیچیده به اثبات می رساند.
ژانر: درام، تریلر. ‏


برای دانلود فیلم به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Before the Devil Knows You're Dead

پنجشنبه 8 فروردین 1387

پیش از آن که شیطان بفهمد تو مرده ای 

Before the Devil Knows You're Dead



برای دانلود رایگان فیلم به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

‏No Country for Old Men‎‎

شنبه 25 اسفند 1386

پیرمردها وطنی ندارند
‏No Country for Old Men‎‎

*برنده اسکار 2008*



برای دانلود رایگان فیلم به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Spiderwick

جمعه 10 اسفند 1386

فیلم جدید The Spiderwick Chronicles محصول سال 2008 که به خاطر حجم زیاد در 8 قسمت آپلود شده...



برای دانلود رایگان فیلم به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jumper

جمعه 10 اسفند 1386

فیلم بسیار زیبای Jumper محصولی جدید و زیبا که هنوز در امریکا روی پرده هستش و ارزش دانلود رو داره...

(با کیفیت مناسب)


ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Condemned 2007 DVDSCR XViD

جمعه 10 اسفند 1386

فیلم خارجی جدید و زیبای The Condemned 2007 DVDSCR XViD ( محکوم به اعدام ) با کیفیت عالی DVDSCR XViD و با لینک دانلود مستقیم



دانلود مستقیم فیلم در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1408

جمعه 10 اسفند 1386

فیلم بسیار زیبا و ترسناک 1408 محصول سال 2007 با لینک دانلود مستقیم با هنرمندی جان کیوزاک و ساموئل ال جکسون با کیفیت خوب و لینک دانلود مستقیم از ۲ سرور مختلف

دانلود فیلم 1408

دانلود مستقیم فیلم در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3:10 to Yuma

پنجشنبه 9 اسفند 1386

قطار سه و ده دقیقه یوما
3:10 to Yuma

 

 

کارگردان: جیمز منگولد. فیلمنامه: هلستد ولز، ماییکل برندت، درک هاس بر اساس داستاین از المور لئونارد. موسیقی: ‏مارکو بلترامی. مدیر فیلمبرداری: فیدون پاپامایکل. تدوین: مایکل مک کاسکر. طراح صحنه: اندرو منزیس. بازیگران: ‏راسل کرو[بن وید]، گریستین بیل[دن اوانز]، پیتر فاندا[بایرون مک الروی]، گرچن مول[آلیس اوانز]، بن فاستر[چارلی ‏پرینس]، دالاس رابرتز[گریسون باترفیلد]، آلن تیودایک[داک پاتر]، ونیسا شاو[امی رابرتز]، لوگان لرمن[ویل اوانز]، ‏کوین دوراند[تاکر]، لوک رینز[مارشال ویترز]، جانی وایتوورث[تامی دردن]، بنجامین پتری[مارک اوانز]. 117 ‏دقیقه. محصول 2007 آمریکا. نام دیگر: ‏Three Ten to Yuma‏. نامزد جایزه بهترین موسیقی از مراسم انجمن ‏منتقدان رسانه ها، نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد سال/کریستین بی از مراسم انجمن منتقدان فیلم لندن، نامزد جایزه ‏بهترین بازیگر نقش مکمل مرد/فاستر و بهترین فیلم درام از مراسم ساتلایت، نامزد جایزه بهترین گروه بازیگری از ‏مراسم اتحادیه بازیگران. ‏
دن اوانز مزرعه داری که انبارش به آتش کشیده شده، برای نجات فرزندانش از گرسنگی راهی شهر می شود تا قطعه ‏طلای کوچک همسرش را بفروشد. اما در بار زمینه دستگیری یاغی مشهوری به نام بن وید- که افرادش انبار اوانز را ‏به آتش کشیده بودند- را فراهم می کند. مردی که توسط کارآگاهان پینکرتون برای ده ها فقره سرقت بزرگ و کشتن آدم ‏های بسیار تحت تعقیب است. پس از دستگیری بن وید، نماینده آزانس پینکرتون از کلانتر می خواهد تا چند نفر را در ‏اختیار وی بگذارند تا وید را به قطار یوما برسانند. چون یقین دارد که دستیار خونخوار وید به نام چارلی پرینس سعی ‏خواهد کرد تا رئیس اش را نجات دهد. اوانز که موقعیت را مناسب دیده، می پذیرد تا در ازای 200 دلار همراه معاونین ‏کلانتر وید را تا ایستگاه محافظت کند. مامورین برای منحرف کردن افراد وید، کالسکه حامل زندانی را با یکی از ‏معاونین کلانتر که لباس های وید را پوشیده، از مسیر همیشگی فرستاده و خود شب هنگام پس از اقامتی کوتاه در منزل ‏اوانز با اسب راهی می شوند. در طول راه وید یکی از محافظین را به قتل می رساند، اما مدتی بعد به آنها کمک می کند ‏تا از کمین چند سرخپوست جان به سلامت در ببرند. چارلی پرینس و دیگران نیز همزمان با کشف حقه کلانتر برگشته و ‏به دنبال گروه همراهان وید به راه می افتند. پس از اتفاقات دیگری که منجربه کشته شدن بسیاری از محافظان می شود، ‏به ایستگاه می رسند. اما چند ساعت تا رسیدن قطار سه و ده دقیقه به یوما باقی است و چارلی پرینس و افراد وید نیز از ‏رده می رسند. چارلی با تشویق اهالی در ازای پول همکاری آنها را جلب کرده و مارشال و معاونین او را می کشد. اما ‏اوانز که تنها مانده، هنوز مصمم است تا وید را سوار قطار کند....‏

چرا باید دید؟
بازسازی 50 میلیون دلاری یکی از کارگردان های کارکشته هالیوود از وسترنی کلاسیک به همراه ساخته شدن ترور ‏جسی جیمز به دست رابرت فورد ترسو باعث شد تا سال 2007 به عنوان نقطه عطفی در ژانر وسترن و آغاز دورانی ‏تازه برای ای گونه اصیل سینمای آمریکا را رقم بزند. جیمز منگولد متولد 1963 که تاکنون فیلم های معتبری چون ‏دختر روان پریش، هویت، کاپ لند/شهرک پلیس و عبور از خطر را کارگردانی کرده، این بار به سراغ ژانری رفته که ‏بسیاری آن را مرده می پنداشتند. ‏
قطار سه و ده دقیقه به یوما فقط یک بازسازی فوق العاده خوش ساخت[دارای یکی از بهترین دکوپاژهاو قاب بندی ها] ‏نیست. بلکه دمیدن روح زمانه در قالب ژانری کهن است. چیزی که می تواند یکی از پایه های سینمای دوره پست مدرن ‏قلمداد شود. یعنی گرفتن یک انگاره یا یک عرف اخلاقی و نوسازی آن و یا به کار گرفتن رسانه بیانی برای پاشیدن ‏نوری تازه، بر موضعی که زمانی به گونه ای شایسته تقلید پوشش داده شده است. ‏
منگولد با انتخاب درست بازیگران، چیدن درست میزانسن ها و استفاده از موسیقی شگفت انگیز مارکو بلترامی تماشاگر ‏را وادار می کند که نسخه اصلی را در مقایسه با بزسازی او کم جان و بی رمق بدانیم. تااین لحظه منتقدان نقدهای ‏ستایش آمیزی بر فیلم نوشته اند، اما مطلبی جدی وعمیق درباره نوزایی ژانر وسترن پس از تماشای ترور جسی جیمز ‏خواهیم نوشت. قطار سه و ده دقیقه به یوما دارای بهترین تیم های بازیگری در فیلم های سال های اخیر است. کسانی ‏مثل من که از راسل کرو و بازی اش در نقش های مثبت خوششان نمی آید، با این فیلم و بازی اش در نقش یک بدمن ‏مادرزاد به قدرت بازیگری او ایمان خواهند آورد. اما بن فاستر در نقش شر آفرینی چون چارلی پرینس نیز فراموش ‏نشدنی است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که فکر می کنید وسترن مرده است، کافی است تنها سکانس پایانی این ‏فیلم[نبرد در محوطه ایستگاه] را ببینید!‏
ژانر: اکشن، درام، وسترن. ‏
 

برای دانلود رایگان فیلم به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سنتوری

یکشنبه 5 اسفند 1386

سنتوری



کارگردان: داریوش مهرجویی
بازیگران: بهرام رادان، گلشیفته فراهانی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مائده طهماسبی، نادر سلیمانی، سیامك خواهانی
دیگر عوامل و توضیحات بیشتر:
فیلمنامه: داریوش مهرجویی، وحیده محمدی فر
تهیه كننده: داریوش مهرجویی، فرامرز فرازمند
مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری
موسیقی متن: اردلان كامكار
مجری طرح و عكاس: محمدرضا شریفی نیا
طراح چهره پردازی: پرستو معینی
خلاصه داستان: جوانی علاقمند به هنر موسیقی كه با مخالفت خانواده خود برای ادامه کار مواجه می شود، پس از ازدواج، با وجود عشق و علاقه به هنر موسیقی و شهرت خود، بر اثر مشکلات به دام اعتیاد می افتد
یادداشت: ? سنتوری ? كه پیش از این ? علی سنتوری ? نام داشت پس از ? مهمان مامان ? (1382) جدیدترین ساخته داریوش مهرجویی در مقام كارگردان است.
سال ساخت: 1385
سال اکران: 1386

ماجرای فیلم:
علی بلورچی فرزند حاج آقا بلورچی یکی از کسبه قدیمی وصاحب نام صنف بلور و شیشه است. حاج آقا بلورچی که در زمان کودکی و نوجوانی سختی های زیادی را متحمل شده است تحت تاثیر عقده‌های آن دوران، پسرانش را آن طورکه خود می خواهد تربیت می‌کند. حامد پسر بزرگترحاج آقا از همان دوران مدرسه از درس محروم شده تا نزد پدر پادو باشد در نهایت ادامه دهنده راه او باشد. علی پسر دوم حاج آقا است که از بچگی با ساز کهنه ای که متعلق به دایی مرحومش بوده انس گرفته وقصد داشته تحصیلات خود را در رشته موسیقی ادامه دهد اما با مخالفت مادر مواجه شده وبه اجبار در رشته بازرگانی درس می خواند.
علی عصیان زده از شرایط حاکم در خانه درس و خانه پدری را رها کرده و از خانواده جدا می شود. علی به همراه دوستش "تمایل" یک گروه موسیقی تشکیل می دهد و با اجرا در جشن ها و مناسبات مختلف گذران زندگی می کند و به خاطر تبحرش در نواختن سنتور به علی سنتوری معروف می شود. علی به تدریج در پی معاشرت با دوستان و کارهای شبانه روزی هر از چند گاهی سراغ مواد مخدر ومشروب می‌رود ولی این استفاده تفننی از مواد مخدر به صورت عادت درمی‌آید. طی مراسمی که اجرای موسیقی آن با علی سنتوری است دختری به نام هانیه مجذوب هنر علی شده و این آشنایی به ازدواج آنها منجر می شود. این اتفاق‌ها برای مدت کوتاهی به زندگی علی نشاطی تازه می بخشد و حتی او را تشویق به فعالیت بیشتر می کند. علی که حالا زندگی مستقلی تشکیل داده کماکان به مصرف مواد مخدر ادامه می دهد تا به خیال خود شرایط روحی اش را تقویت کند ولی پس از مدتی به خاطر اوضاع نامناسب مالی و رفتارهای بی ثبات ناشی از مصرف مواد مخدر بین او وهانیه مشکلات زیادی پدید می آید تا اینکه هانیه به تنگ آمده و به قهر از خانه علی می رود. علی که به خاطر آلوده شدن به مواد مخدر کمتر امکان کار برایش فراهم می شود فرصتی می یابد تا به همراه دوستش تمایل اجرای برنامه موسیقی یک مراسم عروسی را انجام دهد.
در اثنای عروسی و اجرای موسیقی میان خانواده داماد و برخی از اقوام و آشنایان آنها که اختلاف فامیلی داشتند درگیری شدیدی پیش می‌آید که منجر به زد‌ و خورد بین مهمانان می شود و در این بین وسایل و آلات موسیقی علی به کلی آسیب دیده و خود وی هم از ناحیه دست به شدت مضروب می شود. آسیب دیدگی شدید علی و عدم توانایی او در ساز زدن تنها امکان پول درآوردن او را از بین می برد. صاحب خانه هم عذر او را می خواهد و علی با مقداری خرت و پرت، آواره وسرگردان شده وبالاخره درگوشه‌ای از یک پارک جنگلی چادر می‌زند در این دوران با بی خانمان‌ها و معتادان و محشور می شود و چون درمانده و نیازمند است برای پول درآوردن به هر کاری تن می دهد. زندگی درمیان مشتی معتاد و آواره در حاشیه شهر علی را خموده‌تر شکسته‌تر و آلوده‌تر می‌کند. یک شب که علی در میان معتادان و بی خانمان ها مشغول تریاک‌کشی است و می‌خواهد از این طریق خاطرات تلخ گذشته را فراموش کند، ماموران نیروی انتظامی سر رسیده و همه آنان را دستگیر می کنند. علی به مرکز ترک اعتیاد فرستاده می شود و مسوولان این مرکز متوجه اختلالات روحی او شده و سعی در برقراری ارتباط با علی از طریق روان درمانی دارند محیط مناسب و شرایط درمانی آنجا به علی کمک می کند تا بهبودی نسبی بیابد تا اینکه با خرید یک سنتور توسط روان‌شناس مرکز برای علی، او فرصت و انگیزه‌ای می یابد تا دوباره موسیقی را از سر بگیرد.
همین اشتیاق موجب برقراری کلاس‌های آموزش سنتور به سایر معتادین توسط علی می‌شود. حاج آقا بلورچی به همراه حامد به مرکز بازپروری می‌رود تا به علی بگوید که از گذشته پشیمان شده و حاضر است پس از آزادی و ترک اعتیاد علی همه امکاناتش را در اختیار او بگذارد ولی علی که دیگر معلم ویژه موسیقی برای سایر افراد درحال بازپروری به حساب می‌آید، می‌گوید با اینکه مشکل اعتیادش حل شده و وضعیت جسمانی کاملا مناسب وسالمی دارد و در عین حال که دوران محکومیتش به پایان رسیده دیگر حاضر نیست آنجا را ترک کند چون برای اولین بار احساس امنیت و آرامش می‌کند و تازه خانه واقعی‌اش را یافته جایی که دور از هیاهوی جامعه‌ای بی رحم می تواند برای آدم‌هایی مثل خودش مفید باشد و با نغمه سازش به آنها عشق و زندگی بدهد. در نهایت علی به همراه شاگردانش که از بیماران همان مرکزهستند، کنسرت کوچکی اجرا می‌کنند، چشم علی به هانیه می‌افتد که در بین جمعیت او را تشویق می‌کند ولی در پایان خبری از هانیه نیست ...
 
برای دانلود رایگان فیلم به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

M30 Days of Night

جمعه 26 بهمن 1386

 

 

شب 30 روزه
M30 Days of Night



کارگردان: دیوید اسلید. فیلمنامه: استیو نیلز، استوارت بیتی، برایان نلسون بر اساس داستان مصوری از استیو نیلز و بن ‏تمپل اسمیت. موسیقی: برایان ریتزل. مدیر فیلمبرداری: جو ویلیامز. تدوین: آرت جونز. طراح صحنه: پل دنهم ‏آستربری. بازیگران: جاش هارتنت[کلانتر ایبن اولسون]، ملیسا جورج[استلا اولسون]، دنی هیوستون[مارلو]، بن ‏فاستر[غریبه]، مارک بون جونیور[بیو بروور]، امبر سینسبوری[دنیس]، مانو بنت[معاون کلانتر بیلی کیتکا]، مگان ‏فرانیش[آیریس]، جوئل توبک[داگ هرتز]، الیزابت هاوثورن[لوسی ایکاس]، مارک رندال[جک اولسون]. 113 دقیقه. ‏محصول 2007 نیوزیلند، آمریکا. ‏
باروو، شهرکی دور افتاده در آلاسکا و نزدیک به قطب که در زمستان هر سال شبی 30 روزه را تجربه می کند. در ‏آخرین روزی که خورشید آسمان شهر را برای یک ماه ترک خواهد کرد، شهر مورد حمله گروهی از خون آشام به ‏رهبری مارلو قرار می گیرد. کلانتر ایبن اولسون جوان که همکار و همسرش استلا در آستانه جدایی از اوست، ابتدا ‏حرف های غریبه ای را که خبر از آمدن آنان می دهد جدی نمی گیرد. اما کشته شدن همه سگ های دهکده، نابودی ‏موبایل ها و تنها هلی کوپتر شهر و سپس قتل مسئول نیروگاه برق و به دنبال آن قطع تمامی خطوط تلفن باعث می شود ‏تا کلانتر از مردم شهر بخواهد تا به خانه های خود پناه ببرند. با آغاز تاریکی مارلو و افرادش حمله ای گسترده را ‏شروع کرده و دست به کشتن اهالی دهکده می زنند. کلانتر و استلا نیز پس از کشته شدن مادر کلانتر به همراه چند نفر ‏از بازماندگان کشتار در زیر شیروانی خانه ای پناه می گیرند. اما مارلو و گروهش قصد دارند تا همه ساکنان شهر و از ‏جمله کلانتر را با توسل به هر حیله ای از پناهگاه ها بیرون بکشند. ‏

چرا باید دید؟
پس از آخرین زمستان و در میان طبعیت وحشی، باز هم فیلم دیگری که در آلاسکا می گذرد و بدیهی است که قهرمانان ‏ما باید در کنار مهاجمان تشنه خون با طبیعت و برف و سرمای منطقه بجنگند. فیلمی که قرار بود سام رایمی آن را ‏بسازد، اما در آخرین لحظات قرعه به نام دیوید اسلید متولد 1969 افتاد که دو سال قبل تریلر مستقل و خوش ساخت آب ‏نبات سفت را کارگردانی کرده بود. اسلید که سابقه خوبی در ویدیو کلیپ سازی دارد، با آب نبات سفت نشان داد که از ‏پس کار در نماهای بسته با شخصیت های محدود برمی آید. اما تولید فیلمی ترسناک با هزینه بالای 30میلیون دلار چیز ‏دیگری است. برگردان بعضی کتاب ها به فیلم واقعاً سخت است. برای برخی نیز غیر ممکن و گاهی هم غیر لازم و ‏اطمینان دارم که هر کسی خاطره ای از کتابی خوب که تبدیل به فیلمی بد شده، در ذهن خود دارد. این موضوع درباره ‏داستان های مصور نیز صدق می کند که شب 30روزه یکی از آنهاست که در میان دوستداران آمریکایی این نوع کتاب ‏ها جایگاهی خاص دارد. ‏
بزرگ ترین ضعف فیلم پرداخت ناکافی رابطه عشق-نفرت میان ایبن و استلاست که فداکاری ایبن و در نتیجه مرگش در ‏مین بازوان استلا هنگام طلوع مجدد آفتاب را کم رمق می سازد. از طرف دیگر صحنه های پناهگاه زیر شیروانی نیز ‏که قسمت عمده ای از فیلم را به خود اختصاص داده، به دلیل انتخاب شخصیت های غلط فاقد جذابیت است. نمونه خوب ‏این صحنه ها را سال قبل در فیلم 28 روز دیگر دیدیم و طبیعی است که فیلم های تازه تر باید پرداخت بهتری نسبت به ‏پیشینیان خود داشته داشته باشند و نه بالعکس!‏
اما اسلید ترجیح داده تا دل دوستداران اکشن را به دست آورد و صحنه های قصابی شدن خونبار ساکنان ده در میان برف ‏و بوران را نقطه ثقل فیلم خود قرار دهد. شب 30 روزه تاکنون 39 میلیون دلار عایدی در اکران آمریکا داشته و ‏درکارنامه اسلید شکست محسوب نمی شود. اما پیروزی درخشانی هم نیست!‏
ژانر: ترسناک، مهیج. ‏


برای دانلود رایگان فیلم به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مجنون لیلی

یکشنبه 21 بهمن 1386

مجنون لیلی
"مجنون لیلی" آماده نمایش شد

ENAMORED

http://marshal-modern.ir/MarshalPictureArchive/Images/2008-2-7/1ca0e280-0a8b-4cf7-8418-3094b701fa5c.jpg

" مجنون لیلی " جدیدترین فیلم قاسم جعفری , كه پس از سریالهای پر مخاطب مسافری از هند / خط قرمز / كمكم كن و فیلم های سینمایی : ماه مهربان / قاصدك / بازنده / گرگ و میش / بمرحله تولید رسیده بود , آماده نمایش شد .

" مجنون لیلی " عاشقانه ای شهری است كه نسبت به آثارقبلی این فیلم ساز كاری متفاوت است و كل داستان فیلم در روز عشق و مهرورزی ( ولنتاین ) و در كلان شهر تهران اتفاق می افتد .

بازیگران و عوامل اصلی فیلم مجنون لیلی عبارتند از :

كارگردان : قاسم جعفری / مدیر فیلم برداری : علیرضا زرین دست / نویسندگان : فرهاد نوری - مسعود صحت/مشاورین فیلمنامه : حمید رضا آذرنگ - هادی مقدم دوست / مدیر تولید : یوسف صمد زاده / دستیار كارگردان و برنامه ریز : بهمن گودرزی / تدوین : حمید سیفی / موسیقی :احسان خواجه امیری / صدابردار : آرش برومند / صداگذاری و میكس : فریدون خوشابافرد / جلوه های ویژه : پیمان ابدی / طراح چهره پردازی : منیژه حاتم آبادی / طراح صحنه و لباس : بسام موسوی / گروه كارگردانی : احمد معظمی - مسعود صحت / عكاس : مجید خمسه / دستیار تدوین : سامان مجدوفایی / روابط عمومی : علی بنكدار / گروه صحنه : علی ساسانی نژاد - علی عسگری - وحید تهرانی / جامه دار : خاطره ملك پور / گروه فیلم برداری : كوروش سیگارودی - هومن سلماسی - حسین بذر افشان - حمید شكوهی راد - بیژن افشار - محسن رحیمیان / مدیران تداركات : محسن امجدی - داود ناظمی / هماهنگی : سهیلا مكرمی وند / سرمایه گذاران : حسن رحیم منفرد - صدیقه صحت .
لابراتوار : مركز خدمات صنایع فیلم ایران ( بدیع ) / مجری طرح : صدیقه صحت / تهیه كننده : قاسم جعفری / محصول موسسه فرهنگی هنری شهرزاد 1386 / پخش : فیلمیران
بازیگران : محمد رضا گلزار / الناز شاكردوست / حمید گودرزی / حامد بهداد / نیما شاهرخ شاهی / السا فیروز آذر / یوسف تیموری / گلاره عباسی / احمد پورمخبر / زهره مجابی / رامین راستاد / لعیا باستانی / كامران فیوضات / گلی اكبری / پروین میكده / فرخنده فرمانی زاده / سیامك قاسمی / داود چرخت / نورالدین جوادیان / سیامك راشدی / مهشید سلطانی / حسن نجفی / صدیف آرمیده .
با حضور : ابوالفضل پورعرب و رضا رویگری
با معرفی : شهرزاد جعفری / آترین دانشور / سمیه طاری

خلاصه داستان :
ادامه عکسها درادامه مطلب

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Renaissance

چهارشنبه 17 بهمن 1386

Renaissance

برای دانلود رایگان فیلم به ادامه مطلب بروید. 

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Shanghai Kiss

چهارشنبه 17 بهمن 1386

 

بوسه شانگهای
Shanghai Kiss



 

کارگردان: کرن کانوایزر، دیوید رن. فیلمنامه: دیوید رن. موسیقی: دیوید کیتای. مدیر فیلمبرداری: الکساندر بیونو. ‏تدوین: زین بیکر. طراح صحنه: بن وولورتون. بازیگران: کن لیونگ[لیام لو]، هیدن پنه تیره[آدلاید]، کلی هو[میکی ‏یانگ]، جوئل مور[جو]، الیور یان[لینگ مینگ]، جیمز هونگ[مارک لیو]، بایرون مان[جای لی]، اسپنسر ‏ردفورد[جسیکا]، سامر آلتیس[ویرجینیا]، تیموتی باتومز[پدر آدلاید]، کاتلین لنکستر[جورجیا]. 100 دقیقه. محصول ‏‏2007 آمریکا. برنده جایزه بهترین بازیگر/هیدن پنه تیره از جشنواره ساحلی نیوپروت، برنده جایزه ویژه بازیگری/کن ‏لیونگ از جشنواره فیلم های آسیایی/آمریکایی سن فرانسیسکو. ‏
لس آنجلس. لیام وقت خود را برای یافتن شغلی به عنوان بازیگر در فیلم های تبلیغاتی و تلویزیونی و پرسه در بارهای ‏مختلف به همراه دوستش جو-نویسنده ای تازه کار- صرف می کند. تا این که یک روز هنگام بازگشت از تست ناموفق ‏بازی در یک فیلم تبلیغاتی با دختری 16 ساله به نام آدلاید در اتوبوس آشنا می شود. لیام و آدلادید رابطه ای دوستانه ‏آغاز می کنند، اما لیام 12 سال از آدلاید بزرگ تر است و ادامه این رابطه دوستانه را پر مخاطره می بیند. چون آدلاید ‏نشانه هایی از دوست داشتن وی بروز می دهد. مدتی بعد، لیام که دور از پدر الکلی اش زندگی می کند، پیغامی مبنی به ‏ارث رسیدن خانه ای در شانگهای از مادربزرگ خود دریافت می کند. او که تصور می کند خانه ارزشی معادل 500 ‏هزار دلار دارد، برای فروش آن به شانگهای می رود. ولی زمانی که درمی یابد آپارتمان موروثی فقط 500 هزار ‏یوآن[معادل 60 هزار دلار] ارزش دارد، از فروش آن منصرف می شود. هنگام پرسه در شهر با دختری به نام میکی ‏آشنا می شود و به نظر می رسد که سرانجام زن زندگی اش را یافته است. از این رو تصمیم می گیرد تا در شانگهای ‏مانده و با او زندگی کند. از طرف دیگر آدلاید هر لحظه منتظر بازگشت او و رسیدن به سن قانونی ازدواج است. تا این ‏که یک شب چند مرد لیام را بهزور سوار لیموزینی می کنند. او در آنجا با شخصی که خود را نامزد میکی معرف می ‏کند، برخورد کرده و بعدها درمی یابد که میکی تنها به قصد نجات خانواده اش از فقر تصمیم به ازدواج با آن مرد گرفته ‏است. به همین خاطر آپارتمان موروثی را به وی هدیه کرده و به آمریکا بازمی گردد. اما اینک آدلادید تصمیم دارد تا به ‏پاریس برود و از دست لیام هم خشمگین است...‏

چرا باید دید؟
سازندگان فیلم نام های آشنایی نیستند، اما این امر مدت زیادی طول نخواهد کشید. چون ثمره همکاری شان به رغم ‏کوچک و کم هزینه بودنش بسیار جالب توجه از کار در آمده است. بوسه شانگهای فیلمی ظاهراً عاشقانه و در باطن ‏فیلمی کم و بیش سهل الوصول درباره بحران هویت و چندگانگی آن است. لیام نه در آمریکا یک بومی محسوب می شود ‏و نه در زادگاه اجدادی، چون نمی تواند نماینده فرهنگ چینی در امریکا باشد و در چین نیز به دلیل این که زبان چینی ‏نمی داند، غریبه ای بیش نیست. لیام با وجود پذیرش عشق آدلاید ازفاصله سنی خود و در نتیجه وقایع احتمالی آینده ‏هراس دارد. از روابط جنسی هراس دارد و غیر از مورد میکی تقریباً هرگز ارضای خاطری در کار نیست. او تنهاست ‏و این تنهایی هنگام پیش آمدن روابط جنسی اتفاقی و یک شبه بیشتر خود را نشان می دهد. او همیشه از چینی بودن خود ‏گریخته و از تمامی چیزهایی که او را به هویت چینی اش نزدیک می سازد. اما مرگ مادربزرگی که هرگز ندیده و ‏ماترک او سبب می شود تا به ریشه های مشکل خود با پدرش نیز پی ببرد. ‏
بوسه شانگهای یک کمدی عاشقانه استاندارد و به همان اندازه نیز جالب توجه که تم های اصلی خود خود-ارتباط میان ‏انسان ها، فرهنگ ها و بحران هویت- را به شکلی معقول در همه جای فیلم می گستراند و لزوم خودآگاهی را تبلیغ می ‏کند. بوسه شانگهای یا تماس شانگهای اولین فیلم دیوید رن چینی است که در کوئینز نیویورک بزرگ شده و بازیگری ‏تحصیل کرده است. شاید بشود فیلم را نوعی حدیث نفس او نیز قلمداد کرد. ولی حضور همکار با تجربه تری چون کرن ‏کانوایزر که با فیلم تلویزیونی پسران میس ایورز به شهرت رسیده، نباید دست کم گرفت. تهیه کننده و کارگردان خوش ‏سابقه تلویزیون که ورودی سلامت را به حیطه سینما تجربه کرده است. اگر دل تان برای یک کمدی رمانتیک معقول ‏تنگ شده، بوسه شانگهای همه چیز دارد!‏
ژانر: کمدی، درام، عاشقانه. ‏

برای دانلود رایگان فیلم به ادامه مطلب بروید. 

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Eye (2008) CAM XviD

سه شنبه 16 بهمن 1386


برای دانلود فیلم به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تیتراژ سریال پریدخت

دوشنبه 15 بهمن 1386

تیتراژ سریال پریدخت

سریال پریدخت
تیتراژ پایانی
3:18 دقیقه
آهنگساز آریا عظیمی نژاد
خواننده سالار عقیلی
شاعر اهورا ایمان

لینک دانلود
برای دانلود، روی لینکهای بالا کلیک سمت راست کرده و Save Target As را بزنید.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Broken English

دوشنبه 15 بهمن 1386

 

انگلیسی شکسته بسته
Broken English



نویسنده و کارگردان: زوئی آر. کاساوتس. موسیقی: ‏Scratch Massive‏. مدیر فیلمبرداری: جان پیروزی. تدوین: ‏اندرو وایزبلوم. طراح صحنه: هپی مسی. بازیگران: پارکر پوزی[نورا وایلدر]، ملویل پوپو[ژولین]، درئا د ‏ماتئو[اودری اندروز]، جاستین تروکس[نیک گیبل]، پیتر باگدانوویچ[ایروینگ مان]، تیم گینی[مارک اندروز]، جیمز ‏مک کافری[پری]، جاش همیلتن[چارلی راس]، برنادت لافون[مادام گرنی]، مایکل پانس[گلن]، جینا رولندز[ویوین ‏وایلدر-مان]. 97 و 93 دقیقه. محصول 2007 آمریکا، فرانسه، ژاپن. نامزد جایزه سنت جورج طلایی از جشنواره ‏مسکو، نامزد جایزه هیئت داوران از جشنواره سندنس. ‏
نورا وایلدر دختری مجرد در سومین دهه عمر خویش است. هر کسی در اطراف او به نوعی صاحب رابطه با جنس ‏مخالف شده یا ازدواج کرده و بچه دارد، و یا دوست پسری یافته که با وی سر می کند. اما نورا تاکنون نتوانسته رابطه ‏ای طولانی مدت با هیچ مردی برقرار کند. نورا خود را با کارش در یک هتل سرگرم کرده، اما تنهایی خودش و نگرانی ‏های مادرش کم کم او را به این فکر وامی دارد که باید دست به کار شود. اولین کسی که سر راهش قرار می گیرد ‏بازیگری به نام نیک گیبل است. راه ها خیلی زود به رختخواب منتهی می شود و نورا که تحت تاثیر رفتار نیک قرار ‏گرفته، تصور می کند بالاخره مرد محبوب خود را پیدا کرده است. اما در یک گزارش تلویزیونی آشکار می شود که ‏نیک نامزد دارد و رابطه آنها سکسی اتفاقی بیش نبوده. این واقعه او را بیشتر سر خورده می کند. دوست نزدیکش ‏اودری که ازدواجی موفق را تجربه کرده، توصیه هایی درباره یافتن زوج به وی می کند. مادرش نیز پسری را سر راه ‏وی قرار می دهد، اما آن پسر نیز در همان اولین برخورد زمینه دلسردی نورا را فراهم می کند. تا این که شبی در یک ‏مهمانی جوانی فرانسوی به نام ژولین آشنا می شود. ژولین بر خلاف تمامی مردهای آمریکایی احساساتی لطیف دارد و ‏به زودی نورا را تحت تاثیر قرار می دهد. عشق میان این دو جوانه می زند. اما ژولین باید به فرانسه بازگردد. مدتی بعد ‏که نورا دریافته بدون ژولین قادر به ادامه زندگی نیست، همراه اودری به پاریس می رود. اما بد اقبالی از وی دست ‏بردار نیست. چون آدرس ژولین را گم کرده است و یافتن او همچون پیدا کردن سوزنی در انبار کاه به نظر می آید....‏‏

چرا باید دید؟
یک کمدی عاشقانه مستقل و کم خرج[2 میلیون دلار بودجه] که بازیگر محبوب هال هارتلی را در مرکز حوادث خود ‏دارد. فیلمی متعلق به پارکر پوزی که دغدغه های دختری در آستانه میان سالی و همچنان تنها را در یافتن زوج دنبال ‏می کند. دومین فیلم زویی رولندز کاساوتیس متولد 1970 که می کوشد جا پای پدر مرحومش بگذارد و فیلمی نیویورکی ‏بسازد. اولین فیلم او ‏Men Make Women Crazy Theory‏ بخت نمایش گسترده را نداشت و منابع نوشتاری موجود ‏نیز اطلاعات زیادی درباره آن به دست نمی دهد. از این رو انگلیسی شکسته بسته را می شود اولین تجربه جدی او ‏قلمداد کرد. فیلم مضمون و ظاهری ساده دارد، اما از مشکلی ازلی و ابدی سخن می گوید: یافتن آن نیمه دیگر....‏
کاساوتیس کوشیده تا در فیلم پاسخی برای دغدغه های نورا بیابد که مهم ترین آنها کسب اعتماد و از دست دادن آن است. ‏موضوعی که می تواند به خودی خود باعث پریشانی شود. کاساوتیس برای رسیدن به عمق این پریشانی مردهای ‏متعددی سر راه نورا قرار می دهد، به نظر می رسد که نگاه مرد آمریکایی و حتی زن آمریکایی به مقوله ازدواج[مثلاً ‏اودری] و زندگی مشترک فارغ از هر نوع عواطف انسانی شده و به قراردادی صرفاً اجتماعی تبدیل شده است. ‏قراردادی که سکس های اتفاقی مجاز بوده و نمی تواند و نباید خللی در آن به وجود آورد. به همین خاطر عشق از اروپا ‏و جایی که به نظر می رسد هنوز احساسات بشری به شکلی نیالوده تر وجود دارد، به سراغ نورا می آید. فیلم به نوعی ‏تبلیغ همزیستی و درک متقابل است. درک و همزیستی نه فقط میان نورا و هر مرد دیگر بلکه، آمریکاو اروپا که به نظر ‏می رسد از هم دور افتاده اند. ولی می شود با همین انگلیسی شکسته بسته هم به تفاهم رسید. اتفاقی که برای دو شخصیت ‏اصلی فیلم می افتد و می تواند در عالم واقعیت نیز به همزیستی مسالمت آمیز دو قاره[شاید هم فرانسه و آمریکا فقط!] ‏بیانجامد. انگلیسی شکسته بسته به عنوان اولین فیلم یک کارگردان، اثری تماشایی و اندیشمندانه است. فیلمی که می شود ‏با خیال راحت به تماشای آن نشست و از دیدن بزرگانی چون باگدانوویچ و جینا رولندز[هر چند در نقش هایی کوچک] ‏لذت برد. چون یک قصه بیش نیست غم عشق و این عجب...‏
ژانر: کمدی، درام، عاشقانه. ‏
 

برای مشاهده عکسهایی از این فیلم اینجا را کلیک کنید

برای دانلود رایگان فیلم به ادامه مطلب بروید. 


 

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

انیمیشن Beowulf

پنجشنبه 4 بهمن 1386

Beowulf


 

برای دانلود رایگان فیلم به ادامه مطلب بروید. 

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Death at a Funeral

پنجشنبه 4 بهمن 1386

 

مرگ در مراسم تدفین
Death at a Funeral



 

کارگردان: فرانک اُز. فیلمنامه: دین کریگ. موسیقی: موری گولد. مدیر فیلمبرداری: الیور کرتیس. تدوین: بورلی میلز. ‏طراح صحنه: مایکل هاولز. بازیگران: ماتیو مک فیدن[دانیل]، روپرت گریوز[رابرت]، آلن تیودایک[سایمون اسمیت]، ‏دیزی داناوان[مارتا]، کریس مارشال[تروی]، اندی نایمن[هاوارد]، جین آشر[ساندرا]، کیلی هاوز[جین]، پیتر وون[عمو ‏الفی]، اون برمنر[جاستین]، پیتر دینکلیج[پیتر]. 90 دقیقه. محصول 2007 آلمان، آمریکا، انگلستان. نام دیگر: ‏Sterben für Anfänger‏. برنده جایزه تماشاگران از جشنواره لوکارنو، برنده جایزه تماشاگران از جشنواره هنر کمدی ‏ایالات متحده. ‏
دانیل جوانی موقر و محترم که با جین ازدواج کرده، هنوز در خانه پدری زندگی می کند. زمانی که پدرش فوت می کند، ‏همه کارهای مربوط به مراسم تدفین به گردن او می افتد. ظاهراً در آن صبح غم انگیز همه چیز آماده است و دانیل مهیا ‏شده تا تابوت حامل پدرش توسط موسسه کفن و دفن برای آخرین وداع به خانه آورده شود. پسر دیگر خانواده که ‏نویسنده ای مشهور و خودخواه است از نیویورک به راه افتاده و اقوام نیز در راهند تا هر چه زودتر مراسم آغاز شود. ‏اما اولین اتفاق با آوردن جسد اشتباه توسط مامورین موسسه رخ می دهد. یکی از پسر عموها نیز اشتباهاً قرص های ‏روان گردان را در قوطی والیوم گذاشته و در نتیجه نامزد خواهرش مارتا که دچار استرس شده، یکی از آنها را می ‏خورد. با رسیدن آنها به میهمانی نامزد جوان از خود رفتاری سبک مغزانه به نمایش می گذارد و مراسم را به هم می ‏ریزد. همزمان مارتا نیز از مزاحمت های دست دوست پسر سابق خود که به مراسم تدفین آمده، در عذاب است. اما ‏فاجعه بزرگ در راه است که منشاء آن مردی کوتوله و مرموز به اسم پیتر است که اصرار دارد با دانیل تنها صحبت ‏کند. فرجام گفت و گوی این دو نفر در خلوت نیز چیزی نیست جز این که مرحوم قبل از فوت تمایلات همجنسگرایانه ‏پیدا کرده و با جناب ایشان روی هم ریخته بودند. و حالا پیتر برای گرفتن سهم خود از ارثیه در آنجا حاضر و اگر دانیل ‏و برادرش 50 هزار پوند به وی ندهند عکس های روسایی برانگیزی را که در اختیار دارد به همه حاضران نشان ‏خواهد داد...‏‏

چرا باید دید؟
فرانک اُز متولد 1944 انگلستان با بازیگری و صحبت کردن به جای عروسک های مشهور نمایش جیم ‏هنسون[‏Muppets Show‏] وارد دنیای نمایش شد. قریحه کمدی او سبب شد تا بعدها در این ژانر صاحب کارنامه قدر ‏شود و از ابتدای دهه 1980 به کارگردانی نیز بپردازد. همکاری با بسیاری از افراد سرشناس هالیوود مانند جان لندیس ‏یا استیو مارتین نیز برایش موفقیت به دنبال داشت. هر چند فیلم اولش کریستال سیاه نیز موفق به دریافت جایزه بزرگ ‏جشنواره فیلم های فانتزی شد، اما کار در دنیای نمایش های عروسکی تلویزیونی از جمله ‏Sesame Street‏ و ‏Muppets Show‏ بود که جوایز معتبری چون امی برایش فراهم کرد. با فیلم حقه بازان پست کثیف[1988] توانست ‏جایگاهی معتبر برای خود در سینمای آمریکا فراهم کند و تا امروز پای کمدی های تماشایی و مفرحی چون بوفینگر ‏امضاء انداخته است، ولی بی گمان دوازدهمین فیلم بلند او مرگ در مراسم تدفین-تا این لحظه- شاه اثر کارنامه هنری ‏اوست. ‏
مرگ در مراسم تدفین یک کمدی موقعیت ناب انگلیسی است که با هزینه 9 میلیون دلار تولید و فقط در آمریکا موفق به ‏کسب همین مبلغ شده است. سنت شوخی با مراسم در تدفین خاص انگلیسی هاست. نمونه های بسیاری از این دست در ‏میان تولیدانت شبکه ‏HBO‏ نیز یافت می شود[مثل ‏Six Feet Under‏]. اما مرگ در مراسم تدفین با شروع غافلگیر ‏کننده اش نوید فیلمی متفاوت و تاثیرگذار تر را می دهد. فیلمی که بسیاری از تابوهای جامعه انگلستان را به چالش می ‏طلبد[برخی از این تابوها جهانی است] و در واقع مرگ یک پدرسالار بهانه ای برای همه نوع تسویه حساب های ‏خانوادگی را فراهم می کند. موقعیت های کمیکی که کارگردان و نویسنده فیلمنامه فراهم کرده اند، شاید در مقایسه با ‏کمدی های شلوغ آمریکایی که خنده ای مقطعی و گذرا می آفرینند، فیلم کم جانی به نظر بیاید. اما در پس از ظاهر، ‏کمدی سیاه و با وقاری جریان دارد که بعدها چون شرابی کهنه روی بیننده اثر خواهد گذاشت. مراسم تدفین که در همه ‏جا دنیا کم و بیش آیینی مقدس و جدی شمرده می شود، در این فیلم به مثابه محل کالیدشکافی رفتاری زندگان به کار ‏گرفته شده و تمامی روابط اجتماعی جوامع مدرن را به سخره می گیرد. شخصیت هایی که هر کدام به نوعی ناهنجار ‏محسوب می شوند، دارای ویژگی های رفتاری نه چندان خوشایند-مانند خودخواهی و برتری جویی- هستند و می شود ‏گفت که رابطه جنسی نامتعارف پدر مرده کمتر از رفتار آنان شرم آور است. در پایان فیلم همه یاد می گیرند که با ‏صداقت و چشم پوشی از عیوب یکدیگر در کنار هم زندگی کنند. پدر مرده نیز بالاخره در گور آرام می گیرد و قبل از ‏این که جنایت و مرگی دیگر[مرگ ظاهراً تصادفی پیتر] فرصت تشیع جنازه تازه ای را فراهم کند، همگی به خانه های ‏خود می روند. به این طریق یک کمدی فجایع! تمام می شود، اما باور کنید که خنده های شما به این زودی ها تمام ‏نخواهد شد... ‏
ژانر: کمدی، درام. ‏

برای دانلود رایگان فیلم به ادامه مطلب بروید. 

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سه شنبه 2 بهمن 1386

حل مشکل دانلود از رپیدشر برای همیشه با
Rapidshare Download Direct 1.14
 
 


فکر کنم این برنامه یهترین برنامه ای هستش که تا به حال در مورد دانلود از رپیدشر در چند سال اخیر ارائه شده و مطمعن هستم که خیلی هاتون دنبال این برنامه هستید! این برنامه اولین برنامه ای که بدون هیچ دردسری می توانید از سایت Rapidshare.com دانلود کنبد بدون هیچ محدودیتی! از من می شتویید همین الان این برنامه رو دانلودش کنید.
مخصوصا اینکه اغلب فایلهای که در مجله گذاشته میشه از سایت رپیدشر است که دیگه با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی مثل یک لینک دانلود مستقیم، فایلها را از رپیدشر دانلود کنید.
اگر اینترنتتون هم که ADSL باشه دیگه بابای اینترنت را می تونید در بیاورید!


لینک دانلود  (حجم فایل حدود3 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)
 

رمز فایل: ندارد

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The girl next door

سه شنبه 2 بهمن 1386

 دانلود فیلم:دختر همسایه ی بقلی   : 
Download Movie : The girl next door   :  


  لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد.

برای دانلود رایگان فیلم به ادامه مطلب بروید. 

 

ادامه مطلب...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nightmare City 2035

پنجشنبه 20 دی 1386

شهر کابوس 2035
Nightmare City 2035


 

کارگردان: ترنس اچ. وینکلس. فیلمنامه: رالی رادولوف، ترنس اچ. وینکلس. موسیقی: استانیسلاو اسلانف-استنلی، ‏کراسی تئودورف. مدیر فیلمبرداری: دیمیتری گاچف. طراح صحنه: کنستانتین دیوردوف. بازیگران: مکسول ‏کالفیلد[الکس مک داول]، الکسیس تورپ[کایلا برادلی]، تاد جنسن[رئیس پلیس والنتین]، استفان ایوانف[استیونسون]، ‏مایک مک کوی[کیرکلند]، ولیزار بینف[دکتر جاناتان د مئو]، دسی مورالس[نوئل]. محصول 2007 آمریکا، بلغارستان. ‏نام دیگر: ‏Dreamcity‏. ‏
مک داول و استیونسون، دو مامور پلیس همکار پس از دریافت نجات زنی از چنگال یک متجاوز به پایگاه بازمی ‏گردند. اما شب هنگام، مک داول هنگام بازگشت مورد حمله گروهی ناشناس قرار می گیرد که دختری به نام کایلا ‏رهبری آنان را بر عهده دارد. قصد آنها رببودن میکروچیپ مخصوص افراد پلیس است که در بدن مک داول وجود ‏دارد. ولی مک داول موفق به نجات خود می شود. کایلا نیز که مشخص می شود به اعضای گروهی زیر زمینی تعلق ‏دارد، حمله به یک مرکز اطلاعات کامپیوتری و ویروسی کردن آن طراحی و اجرا می کند. اما در میانه کار بار دیگر ‏خود را با مک داول روبرو می بیند. در پی درگیری به وجود آمده، این دو نفر با همراه می شوند. گروه کایلا مورد ‏حمله قرار گرفته و اکثریت اعضای آن کشته می شود. مک داول که با هدف های کایلا آشنا شده، وی را نجات داده و به ‏او کمک می کند تا به مرکز اطلاعات کامپیوتری نفوذ کند. چون یقین پیدا کرده با نابود کردن سیستم، زندگی ساکنین ‏شهر تغییر خواهد کرد...‏

چرا باید دید؟
اگر موج فیلم های علمی تخیلی یا اکشن های ارزان قیمت دهه 1980 آمریکا را به یاد دارید، با دیدن فیلم شهر کابوس ‏‏2035 خاطرات آن زمان برایتان زنده خواهد شد. اگر با بازی های ویدیویی حال می کنید، یقیناً آن را شبیه یکی دیگر ‏از بازی های رایج خواهید یافت. اما برای کسی که قرار است با سینمای امروز بلغارستان از ورای محصولی مشترک ‏اشنا شود، نمونه بسیار بدی است. قصه دو پلیس وظیفه شناس که یکی در میانه راه با درک وضعیت حاکم بر شهر و ‏زندگی اش تصمیم می گیرد به گروه شورشیان بپیوندد. اگر چنین پیرنگی در اختیار فیلمساز باهوش تر و تواناتری بود ‏می توانست همچون یک گزارش اقلیت از آب در آید. تصور کنید که خراب آبادی آخر زمانی با استفاده از میکروچیپی ‏که در مغزتان کاشته شده، به عنوان شهری رویایی به شما قبولانده شده است. هدف شورشیان نابودی اینن سیستم ‏رویاساز و حافظان آن است. اما فیلمنامه ضعیف و بازی های تصنعی تماشاگر را به یاد محصولات دوزاری امثال ‏ادوارد دی وود جونیور می اندازد که چند دهه بعد از مرگش فیلم های او به عنوان پدر ‏Trash‏ سازی کشف شد. ‏
البته وینکلس کوشیده تا فیلم خود را پیرنگی بعد از 11 سپتامبری داده و آن را قابل انطباق با زمانه جلوه دهد. اما سقوط ‏جامعه به دست مشتی اقلیت بی رحم نمی توان ترجمان درستی از زمانه ما باشد. ژانر فیلم های علمی خیالی پیشگویانه ‏با تم هراس از تکنولوژی و تبدیل انسان به ماشین یا کنترل رفتار وافکار او نمونه های خوبی چون 1984 یا 2001 : ‏یک ادیسه فضایی را عرضه کرده و شهر کابوس 2035 چرک نویسی یک شاگرد بسیار ناشی بیش نیست. ‏
این شاگرد ناشی- ترنس اچ. وینکلس- که از ابتدای دهه 1980 به عنوان بازیگر، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان وارد ‏سینما شده بیش از ده فیلم و چند سریال تلویزیونی ساخته و اندک اسم و رسمی که به هم زده بابت فیلم های گرگ های ‏سفید 2: افسانه وحش[1995] و ‏Westing Game‏]1997] بوده است. کسی دلش می خواهد این فیلم را ببیند؟
ژانر: اکشن، علمی تخیلی.
 

لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد.

برای دانلود رایگان فیلم به ادامه مطلب بروید. 

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آخرین پست ها


نویسندگان



آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :






Powered by WebGozar